TUSEN TAKK!!

God morgen, kjære lesere!

Det var veldig hyggelig å få så mange tilbakemeldinger og henvendelser både på sms, mail og facebook etter gårsdagens innlegg. Jeg er tydeligvis ikke alene om å kjenne på hverken angst eller engstelse rundt sykdom og at noe skal kunne skje med ens nærmeste. Jeg må innrømme at jeg aldri hadde hørt om noen andre som også har følt på dette før, men nå skjønner jeg at det er flere av oss der ute som har opplevd kjipe ting og har utviklet angst og uro rundt dette i ettertid.

Men hva skal man så gjøre når man har erkjent at dette er et problem? Noen bruker visst yoga og meditasjon som “medisin”, noen får hjelp av psykolog mens andre igjen ikke helt vet hvordan man skal deale med det enda. Jeg tilhører den siste gruppen foreløpig, men jeg har trent endel yoga i det siste og liker det veldig godt, men tror også det kan være lurt å snakke med noen profesjonelle på området som kan gi en noen verktøy for å håndtere slike tanker og følelser på en mer hensiktsmessig måte. Men først og fremst skal jeg ta en liten time-out! Det blir nok min største utfordring, for selv om hode og kropp tydeligvis gir signaler om å roe ned tempoet, liker jeg vanligvis å farte rundt og være sosial. Få ting til å skje. Og dit kommer jeg nok igjen, må bare få kroppen litt mer i vater først…;)

Men sees hvertfall her inne da, og på snapchat hvor bildet øverst i innlegget er fra. Du finner meg både her og på instagram som “magmaloumarthe”.

Ønsker dere en nydelig helg!

//Marthe//

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg