FLOWERGIRL!

Lite gjør meg så glad som blomster, så når resten av familien lusket seg ut for å kjøpe ferske frukter til søndagssmoothien i dag tidlig og kom hjem med en blomsterkvast til mor i tillegg, startet søndagen ganske så fint!

Ofte kan det være litt kinkig å finne riktig vase til blomstene man har fått, og da er dette trikset veldig godt å bruke om vasen er litt stor men du vil at blomstene skal stå litt spredt.

Ta vanlig gjennomsiktig tape og lag et rutenett ved å tape fra en side til den andre før du vrir på vasen og taper ett nytt lagg på kryss av det første. Så er det bare å stikke blomsterstilkene hvor du vil, så de står akkurat slik du vil ha de!

Enkelt og greit!

Nå skal jeg på en superrolig treningsøkt etter å hatt fullstendig låst nakke og rygg siden onsdag, og jeg gleder meg til å få rørt litt på meg igjen, selv om jeg fremdeles er ganske så stiv og støl.

I tillegg håper jeg at jeg rekker å ta bilder og legge ut godbiter fra klesskapet mitt som ønsker seg nye eiere i løpet av dagen. Så sjekk innom senere i kveld eller i morgen om du ønsker deg masse finfint gjenbruk (dog som ubrukt!:) til en mye rimeligere penge enn å kjøpe alt nytt hele tiden.

God søndag!

Klem, Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg