TINY MORPHING MONSTERS!

Jeg vet ikke hvor mange "mental breakdowns" jeg hadde omtrent hver gang vi dro ut på kjøretur da min yngste datter på snart 7 år var liten baby. Som førstegangsforeldre hadde vi tydeligvis ikke gjort hjemmeleksa vår, og endte opp med å anskaffe oss typ verdens tyngste og mest upraktiske vogn, og i tillegg rev jeg meg konstant i håret for hver gang jeg måtte vekke en sovende baby for å switche henne over fra vogn til bilsete og omvendt. Våknet hun ikke av selve byttet, var det hvertfall garra at hun våknet av at jeg styrte med å få bilselene av og på, og alle som har hatt barn vet at å vekke små bebisser i tide og utide ikke er spesielt heldig. De morpher inn til å bli små trøstesløse småmonstre som får alle mamma-perm mødre til å gå av hengslene og tilfeldig forbipasserende til å undre seg om man er egentlig er skikket som mor, hehe. Ok, det var kanskje å sette det på spissen, men jeg husker godt hvordan det til stadighet kokte til kokepunktet i topplokket mitt, og jeg ser nå hvor mye enklere dagliglivet med en ny baby kan bli, bare man velger riktig barnevogn og tilbehør.

Jeg er så heldig å bli sponset av det velkjente norske merket, Stokke, som har gjort mitt relativt hektiske hverdagsliv som tobarnsmor, gründer, stylist og blogger vesentlig mye bedre "second-time-around". Vognen "Trailz" funker både som by/shopping og møtevogn (litt store vinterhjul bare) og er perfekt på tur, men det mest geniale er at understellet også passer til bilsetet. Så hver gang man har store eller små ærender, slipper man å styre med løfting, switching og seler for å komme seg noen sted. Bilsetet kan enkelt brukes på samme understell, og monteres på med et enkelt lite "klikk", og gjør små og store ærender sååå mye enklere når jeg har med hun lille.

Bildene er fra forrige uke da jeg, Benedichte Bjerke og Lilia Gjerstad Welch som også er Stokke-ambassadører, ble invitert på en utstilling på Munch-museet før vi dro videre på lunch på et nytt og fresht sted som heter Nord & Natt på Tøyen.I dag blir en fantastisk dag tror jeg! Det er blå himmel, solen steker og jeg er mye bedre i nakken etter at jeg fikk gått til både kiropraktor og massasje (delvis spons) i går! I tillegg har jeg absolutt INGEN planer, som var resepten fra legevakten forrige uke. Stress mindre, pust dypere og slapp mere av er visst greia når kroppen ikke orker å holde tritt med hodet. Så da er det bare å finne mitt indre ZEN, og vandre ut i solen!

Vil du bli med på enten trilleturer i solen eller følge med på min veg videre, finner du meg som "magmaloumarthe" på snap eller insta:)

See ya!Klem, MartheOOTD:Bomberjacket//H&MKnit//GanniScarfUsedAsBelt//GanniPants//GestuzBoots//Ganni

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg