HURRRA!!

Ønsker dere alle en riktig så god påske med noen nydelige påskeliljer som alltid får meg til å smile når jeg titter bort på de.

Selv har jeg akkurat kommet hjem fra sykehuset, etter å ha flydd inn og ut av legevakt, kiropraktor og sykehus siste uka med sinnsyke nakkesmerter. Men i dag fikk vi svarene på MR også, som viser at det er en del væske i et ledd og rundt endel muskler. Dette er ganske smertefullt, men heldigvis veldig ufarlig, og vil gå over av seg selv i løpet av en uke eller to. Så nå er jeg megahappy, og skal bare ta livet med ro og glede meg til å kunne dra til Geilo i morgen!

Ha en deilig fredda'!

Stor påskeklem, Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg