BOMBESIKKERT!

En trendpiece du kommer til å se mye av denne våren er "The Bomber Jacket". Både Stella MC Cartney og Gucci har noen fantastiske versjoner denne sesongen, men de fleste av oss må kanskje gå for de litt rimeligere utgavene. Jeg kjøpte min champagnefargede jakke på H&M, men har sett mange fine hos andre billigkjeder også.

Jeg ville normalt sett ha stylet min bomber med skinnyjeans og høye hæler eller ankelkorte boyfriendjeas og sneakers, men akkurat denne dagen matchet jeg den med et skjørt fra Ganni i leoprint og en oversized strikkegenser fra Tom Wood for litt variasjon.

Jeg er på veg til Geilo og påskefjellet nå, og følg meg gjerne på snap for både skioutfit-updates(fått lånt meg et superfresht sett fra Peak Performance bl.a) og ikke minst for litt god after-ski stemning. Check out insta/snap: "magmaloumarthe"!

Ønsker dere en fantastisk god påske!

Stor klem, Marthe

Ps: beklager at teksten er litt "crammed", men er en bug på appen jeg bruker når jeg skriver innlegg, så den gjør litt som den vil og det er ikke mulig å gå inn å redigere som vanlig heller. Men håper blir ordnings på det snart:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg