HER FÅR DU MINE FAVORITT FRIES!

Ingenting er så koselig som å dra på lunch med gode venner, og i går dro vi hele familien og møtte en fin gjeng på en av mine favoritt-restauranter, ASIA, på Aker Brygge hvor de lager VERDENS BESTE FRIES! Jeg får vann i munnen bare jeg tenker på de, og hemmeligheten er at de er laget av auberginer! Jeg vet ikke om de er så veeeldig mye sunnere enn vanlig fries(fritert ér fritert liksom, hehe), men det spiller ingen trille, for har du først smakt disse én gang, kommer du til å bli hekta!

Topp stemning å "henge" på sjøsiden av Aker Brygge på denne tiden av året og fremover, for er max digg å sitte å spise et godt måltid med solen varmende i ryggen (jeg setter meg alltid vendt bort fra solen siden jeg får store pigmentflekker bare jeg tenker på den;) se på sjøutsikten, og høre på måkeskrik og bølgeskvulp. Nå var det ikke akkurat så veldig mye sol i går, men fikk i hvertfall nytt utsikten fra innsiden av restauranten, og spist to av mine favorittretter; aubergine fries & raw trio plate med sashimi!

Bon appétit, og ha en fortsatt god uke!XoXo Marthe

Bomberjacket//H&M

Shirt//ArnieSays

Pants//Gestuz

Espadrilles//Chanel

Coffee//Spuntino(hehe)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg