BLACK N’DENIM

Hva er vel ikke mere hyggelig enn en spontan venninnekveld, med fønny samtaler, digge drinker og en god gammeldags bar-til-bar runde?? Det har poppet opp så mange hyggelige barer og cocktail-steder i Oslo for tiden, så det er supergod stemning å få sjekket ut flere steder på én kveld! Som to-barns mor har man ikke nødvendigvis hverken tid eller ork til å gå ut så mye lengre, og da er det topp å få med seg litt av "alt" de gangene man faktisk prioriterer litt by-action.

Så på torsdag gikk turen først til Delicatessen på Grünerløkka, før vi tuslet videre til Torggata Botaniske (der jeg forøvrig kan anbefale drinken med samme navn.) Kvelden ble avsluttet med en cocktail på Himkok ved Youngstorvet og til sist en sikkert unødvendig, men god nightcap på Angst i Strøget-passasjen.

Vanligvis er jeg ikke så fan av å mixe blått og sort sammen, men freshe lyseblå jeans kan jeg alltids gjøre et unntak for. Så på torsdagens girl's night gikk jeg for en high-waist jeans med sleng, en topp med twist-detaljer i front og min nye fuskepels-favoritt med trekvartserm.

Siden det altså ble litt vinkos på torsdag, blir det en veldig rolig helg for min del med kun fokus på barna og forhåpentligvis litt avspennings-yoga om nakken tillater det.

Ønsker dere alle en vidunderlig god lørdag.

Klem, Marthe

FauxFur//DryLake

Top//Ganni

Jeans//LindexbySiennaMiller

Bag//YSL

Følg meg gjerne på snap og insta for mer motemoro & hverdagskos under "magmaloumarthe".

4 kommentarer

Siste innlegg