OSLOS BESTE BLOMSTERPERLE!

Ingenting gir meg mer ro i sjelen enn vakre blomster, og på Frogner ligger det en vidunderlig perle av en blomsterbutikk jeg alltid blir inspirert av når jeg titter innom. Den heter Mina Milanda, og har så utrolig mye fint at man tar seg selv i å bare bli stående og gape og nyte synet av planter og det freshe hvite interiøret i lang tid.

Sist jeg var innom endte jeg opp med en bunt hvite peoner under armen, som minner meg om mitt eget bryllup for snart 11 år siden, men jeg har også spotta meg ut en fantastisk fin kaktus som jeg håper blir med meg hjem neste gang.

Gjerne legg igjen en kommentar på hvilken blomst som er din favoritt, så kan jeg google de opp, for elsker å finne "nye" blomster jeg ikke nødvendigvis har sett før!:)

Klem, Marthe

6 kommentarer

Siste innlegg