FRETEX GRÜNDERCHALLENGE!

Selv om jeg driver egen klesbutikk, og et eget klesmerke har jeg alltid vært stor fan av vintage, second-hand og gjenbruk i tillegg. For meg blir det litt som å benytte seg av både vitenskapelig medisin og den alternative; jeg sier: "Ja,takk, begge deler!" -Uten sammenligning forøvrig, hehe.

Fra et miljøhensyn er det definitivt mer bærekraftig å produsere mindre klær enn vi gjør i dag, men samtidig skaper det mange arbeidsplasser verden rundt som er en livsviktig jobb-kilde for mange(selv om man dessverre vet at alle ikke jobber under verdige nok forhold, men det blir en annen problemstilling som jeg skal utelate å diskutere mer i akkurat dette innlegget.) Og i et trendperspektiv er det ingen tvil om at gjenbruk er med å skape en mer personlig stil og touch til et antrekk, enn å bare mixe dyre merkeplagg.

Derfor ble jeg veldig glad da jeg ble kontaktet av Fretex som nå arrangerer "Fretex Gründer Challenge, om å være mentor for en utvalgt gruppe fra en Oslo-skole som hadde søkt om å bli med på dette!

Jeg ble da mentor for en superskjønn gjeng fra Westerdals som i konkurranse med en annen gruppe fra BI, er blitt oppfordret til å starte opp den beste pop-up butikken med fokus på gjenbruk på Trekanten kjøpesenter i Asker førstkommende torsdag til lørdag(7-9.april). Og jeg håper alle som vil støtte jentene og dette prosjektet kommer innom i løpet av disse dagene!

Selv er jeg der torsdag 7.april mellom kl.10-16 for å gi personlig shopping-og styling veiledning til alle som ønsker det!

Håper vi sees!?!

ObsObs:

Hvis du ikke har mulighet til å komme til Asker i løpet av disse dagene, kan du fremdeles slå kloa i plagg fra pop-up butikken!! for i dag skal jentene rigge klar butikken til i morgen, og jeg er der fra klokken 13.30, så følg snappen min for masse updates på gjenbruks-godbiter som kan bli dine

Hvordan lurer du på?

How to:

-Følg snappen min:magmaloumarthe

-Ta screenshots av items du ønsker deg

-Send interessen din på chat eller sms

-Overfør penger på vips(først ETTER du har mottatt bekreftelse) til min vipskonto:93651703

-Jeg betaler fra mitt kort på pop-up butikkens kortterminal kontrollert av Fretex

-Vi sender deg plagget i posten

-Hurra! Du er nå eier av et trendy gjenbruksplagg og har støttet en fantastisk organisasjon som Fretex i tillegg!

Del gjerne dette innlegget videre, så vi får spread The Word!⭐

Klem, Marthe

Bilder fra 6 grader sin Instagram-konto: 6grader.fretex

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg