VINTAGE KUPP!!

CouCou kjære lesere!

Takk til dere som fulgte med på snappen min(magmaloumarthe) i går, og kjøpte plaggene jeg la ut til inntekt for Fretex Gründer Challenge!

Selv endte jeg opp med en gammel klassiker fra Levis, og er blitt eier av en finfin, men brukt denimjakke, som forøvrig er en stooor trend denne sesongen!

Ellers har jeg bursdag på søndag, og gleder meg til venninnekos i morgen, og familiefeiring på søndag!

Hva skjer, sa du? Følg med på snap da vel;)

Ønsker dere en fantabjuless helg, så sees vi her inne igjen om litt!

K.I.S.S//Marthe

Jacket//VintageLevis

Dress//byTIMO

Flats//Ganni

Cap//Gestuz

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg