GAVETIPS!

Som dere leste i går snikstartet jeg feiringen av søndagens 37-årsdag allerede på lørdag med en gjeng gode (men gærne;) venninner, hehe! Vi ble faktisk sittende på restauranten i hele 10 timer fra klokken 14.00, og jeg virkelig storkoste meg helt fra børjan til the bitter end!

Selv om jeg egentlig ikke ønsket meg noen gaver, klarte de selvfølgelig å lure med seg noen veeeldig fine presanger likevel, som jeg gjerne vil dele med dere som kjempegode gavetips!

Den aller største gaven fikk jeg dog av mannen min, så i morgen reiser vi på kjærestetur til Singapore i 4 dager og jeg gleder meg virkelig til å få oppleve sol og varme igjen etter en lang og kald vinter, få litt ny hotell-inspirasjon (jeg er obsessed med å sjekke ut nye hoteller) og å spise ute på deilige restauranter. Men gruer meg veldig til å være uten barna disse dagene, selv om jeg vet de kommer til å ha det fantastisk hos mormor og morfar. Men av og til er det kanskje ok å føle på litt savn? Skal i hvertfall ha begge sovende ved siden av meg i natt, i steden for i sine egne senger, så jeg kan holde rundt de, snuse på de og klø de litt på ryggen i morgen tidlig før vi drar.

Følg meg gjerne på snap om du vil bli med til Singapore da vel. Du finner meg om du søker opp "magmaloumarthe":)

Her kommer et lite gavedryss-utvalg til deg som leter etter presang-inspo:

Ha en nydelig uke!

Klem, Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg