BADEDRAKT ER DEN NYE BIKINIEN!

Jeg tror aldri jeg har fått så mange positive tilbakemeldinger på et enkelt plagg som da jeg la ut noen snaps av denne badedrakten da jeg var i Singapore, så tenkte jeg skulle legge ut et lite innlegg her også om hvor du kan få tak i den som du kan lese lengre ned i innlegget.

Badedrakten har fått en stor moterenessanse i år og er minst like hot som en bikini spør du meg. Til og med mannen min (som er ekstremt LITE opptatt av fashion,hehe;) kommenterte at han syntes den var veldig lekker. Det er noe med det å ikke nødvendigvis blottlegge absolutt hele kroppen på én gang som kan være vel så sexy som å valse rundt i en itsy-bitsy teenie-weenie skinny bikini! I tillegg har badedrakten en multifunksjon ved at man også kan bruke den som en topp til et par jeans for eksempel.

Så når du skal gå til innkjøp av årets badetøy bør du absolutt vurdere å få deg one-piece istedenfor, eller i tillegg til den vanlige to-delt varianten.

Her får du med deg et par "swimsuit fun-facts" på veien også:

1. Perhaps the most celebrated cinematic swimwear moment of all time is when Bo Derek ran down the beach in hair braids and a nude swimsuit in the movie 10. The most celebrated bikini moment was when Ursula Andress emerged from the water donning a white bikini as Honey Ryder in the 1962 Bond film Dr. No.l

2. When the first bikini was introduced in 1946, it was marketed as a two-piece swimming suit that revealed “everything about a girl except her mother's maiden name."

3. A mankini, popularized in the 2006 film Borat, is a sling-like swimsuit worn by men.

4. Topless men were banned from the beaches of Atlantic City in New Jersey because the city didn’t want “gorillas on our beaches.” It wasn’t until 1937 when men finally won the right to wear just swimming shorts without a shirt.

5. The Sports Illustrated Swimsuit Edition that generated the most letters was the 1978 issue, “The Beauties of Brazil,” which published Cheryl Tiegs' infamous fishnet see-through swimsuit. The best selling was the 25th anniversary issue with Kathy Ireland on the cover in 1989.

Badedrakten er fra Ganni, og bildene er fra snapchatten min du kan følge om du søker meg opp på "magmaloumarthe".

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg