THE GREAT GATSBY B-DAY LOOK!

På lørdag feiret vi 40-årsdagen til en kollega av mannen min-The Great Gatsby Way!

Jeg hadde ikke rukket å planlegge antrekket så godt på forhånd, men rakk såvidt å hastetitte litt rundt i sentrum dagen før, dog uten å finne en "vinner-kjole". Til slutt endte jeg faktisk opp med å finne "the perfect dress" i mitt eget klesskap.

Denne sorte saken med frynser hadde bare ventet på en riktig anledning til å bli brukt, og det blir vel ikke mere riktig enn å blande en frynse-kjole med litt ekte 20-tallsmoro!?? I tillegg er den fra mitt eget merke byMAGMALOU, og det er alltid ekstra stas å kle seg i noe man har vært med å lage selv!

Jeg har ikke fått brukt den før, siden den egentlig tilhører forrige kolleksjon, men i høst var jeg jo gravid, så skikkelig gøy å endelig få svingt seg i den.

Har du lyst på den selv kan den puttes i handlekurven på vår nye webshop; magmalou.no!

Ha en ny fin uke// Marthe

Dress//byMAGMALOU

FauxFur//Meotine

Heels//Mardou&Dean

Headband//Glitter

Earrings//Vintage(FromParis)

(Noen av bildene i dette innlegget er fra snapchatten min. Finn meg da vel, så sees vi der!!(magmaloumarthe)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg