TAKK!

Kjære leser, jeg vil takke deg!

Nettopp på grunn av deg, og alle dere andre som i Norges langstrakte land går på jobben deres hver dag, kan jeg alltid føle meg trygg på at både mine og dine barn aldri vil mangle hverken hjelp, behandling eller medisiner om de skulle bli syke.

I høst fikk min eldste datter et akutt nyresyndrom, som krevde mye sykehustid og medisiner. Og på mandag fikk vi et nytt gjensyn med barneavdelingen igjen, da min yngste fikk noe så uskyldig som en urinveisinfeksjon, men som rutinemessig må behandles intravenøst siden hun bare er 6 måneder.

Nå er begge hundre prosent friske igjen, som jeg er så vanvittig takknemlig for, men jeg klarer ikke unngå tanken på at hadde dette skjedd i et land uten fri sykehusbehandling, med en familie uten de riktige forsikringene, så kunne utfallet ha blitt helt anderledes.

Derfor vil jeg takke deg igjen.

For at du bidrar.

Til fellesskapet.

Til barna våre.

Takk.

//Marthe

Bildene er fra snappen min, hvor du finner meg under "magmaloumarthe".

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg