FRYNSEFIN!

Jeg er nok over gjennomsnittet glad i skinnjakker, og jeg holdt omtrent på å falle om da jeg fant denne fine frynsesaken fra Meotine.

I tillegg til de kule frynsene, har den også en perfekte lengde som gjør at den funker til nesten alt av bukser, skjørt og kjoler.

I dag stylet jeg jakken sammen med en basic genser fra Arnie Says, slengbukser fra Gestuz og sneakers fra Adidas, som tilsammen utgjør en av mine hverdagsfavoritt antrekk, men gleder meg til å mixe den med de lange sommerkjolene mine også.

Ha en nydelig dag!

//Marthe

Photocred: @motesilje//silje_pedersen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg