BALI INSPIRERTE SALONGBORD!

Jeg har stadig noen småprosjekter på gang i leiligheten vår, og har lenge lett etter det perfekte salongbordet til stua og et terrassebord for å ha ute,uten å blitt helt solgt!

Så ble jeg tipset om at Åsa Ørjasæter (som tidligere drev klesmerket Aloha Hemp), har startet egen produksjon av forskjellig typer bord, stoler og lamper, så dro innom henne for en titt i dag!

Og jeg fant det perfekte salongbordet med en gang, som du kan se på bildet under. I tillegg fant jeg et marmorbord for å ha på terrassen som jeg gleder meg til å vise når det er kommet i hus!

Anbefaler å gå inn på nettsiden deres bybjorkheim.com for masse fine produkter du kan kjøpe ferdigstilt eller på egne mål!

Ha en fin dag i solen!!

//Marthe

(Bordene jeg kjøpte fikk jeg til rabatterte priser)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg