HVORDAN ROCKE OPP EN SØT KJOLE!

De aller fleste elsker blonder i alle varianter fra kjoler til undertøy, men noen ganger blir det altfor søtt for min smak, så jeg må ofte tone ned "cutenessoverloaden" med litt mere rocka detaljer i sort.

Denne kjolen har også et typisk snitt og en lengde jeg i utgangspunktet føler meg litt fjortiss i, men stylet med en sort hatt, sorte boots og en sort frynseveske føler jeg meg mer balansert kledd. Den lille prikken over I'en er dette vevde beltet som er blitt en stor sommerfavoritt blant mange moteentusiaster og bloggere der ute, og finnes i mange ulike farger.

Kjole//DryLake

Hatt//H&M

Shades//VictoriaBeckham

Belt//BandsOfL.A

Sko//Fretex

Bag//Meotine

Ha en nydelig dag!

//Marthe

2 kommentarer
    1. Lekkert antrekk, og ikke minst fine bilder. Er ikke alltid mye som skal til for å se litt bedre ut i stilen. Ønsker deg en flott og spennende uke videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg