JUMP JUMP!!

Min forkjærlighet til jumpsuiter er en Never Ending Story, og min nye buksedress i hvite blonder er intet unntak.

Stylet med en litt oversized kåpe og lekre pumps følte jeg meg akkurat passe pynta til lørdagens grillparty og bursdagsfest til mannen til en venninne av meg. Selv om jeg følte meg veldig "bursdags-fin", ble antrekket litt for kaldt å sitte ute i etterhvert, så endte opp med å raide klesskapet til venninnen min og endte opp med 3 par(!!) sokker, rosa fluffy tøfler, en sort jeans med sleng og verdens største og varmeste strikkegenser istedenfor.

Mere riktig for grillings, og mere riktig med tanke på comfort-skalaen;)

Ha en god mandag!!

//Marthe

Jumpsuit//byMAGMALOU

Coat//Gestuz

Heels//Ganni

Clutch//byMAGMALOU

FOLLOW ME ON SNAP ON "magmaloumarthe"!:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg