SØNDAGSSTRIPER!!

Blå og hvitstripete plagg går aldri av sommermoten, og mixer man det med bare skuldre har du den perfekte lille sommerkjolen! Stylet med hvite sneakers eller sandaler og noen fabjulesse solbriller er du helt good to go!

Har også kjøpt meg en stripete bikini jeg skal bruke masse fremover, siden vi akkurat har bygd platting i hagen( hørtes ikke dét veldig voksent ut??;) som jeg håper å få mange soltimer på fremover! Leter i den anledning etter loungemøbler som IKKE er rotting, så om noen har noen gode tips om hvor jeg bør lete, blir jeg superglad for tilbakemeldinger!!!:)

Ha en finfin ny uke!!

//Marthe

My lyfe as a platting wyfe, hehe! Bilder kommer etterhvert!;), men her er et lite snap-bilde inntil videre. Du kan følge meg @magmaloumarthe!

Dress//GinaTricot

Espadrilles//CHANEL

Shades//Gucci

Olivia is all dressed in Cubus

2 kommentarer
    1. Takk for fruktsalat og kaffe. Så fin platting. Vi har kjøpt lounge møbler som er av aluminium (gråfarge) med grå puter. Super fornøyd.
      Home and cottage har noen som er veldig fine som ikke er i rotting. Key west er modellen.
      Ligner på den vi har i aluminium, men vi har hjørnesofa.
      Det blir sikkert veldig bra. Kunne du sendt meg navnet på platting gulvet deres?
      Maria (philip mamma)

    2. Anonym: Hei Maria! Har sjekket ut Home & Cottage, men de har bare en to-seter modell igjen i den fargen jeg er keen på, men kjøpte spisebordet og stoler der:) Skal sjekke ut Ballerud Hagesenter, Fine Design og SH Interiør i dag, så håper vi finner no!;)
      Plattingen er av merket “Fiberon”, og mener fargen het “Sea-Side Grey” fra Byggmakker.
      Ha en nydelig dag, og takk for i går!
      Klem, Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg