SOM Å FÅ ANSIKTSBEHANDLING PÅ EN FJELLTOPP!

Jeg er fryktelig glad i mine faste hudpleieprodukter fra Zo ScinCare, men synes likevel det er gøy å teste ut ulike produkter og behandlinger i tillegg som kan bidra til å få en bedre hudhelse.

Og da jeg ble invitert ned på The Thief Spa for å teste ut Natura Bissé Bubble Pure Air ble jeg skikkelig frelst! Natura Bissé er et spansk high-end hudpleiemerke, som bare føres på de hotteste spahotellene rundt omkring i verden, og i verdens mest anerkjente varemagasiner som Harrods i London og Neiman Marcus i New York. I tillegg er denne behandlingen favoritten til David Beckham og Beyonce!

Så hva er "Bubble Pure Air?" Akkurat som ordet antyder blir ansiktsbehandlingene utført i en liten boble som ser ut som et slags telt, som inneholder 99,9 helt frisk luft, og man kan virkelig føle den rene luften omtrent sive inn i kroppen som om man var på en fantastisk fjelltopp!!

I tillegg har jeg nå prøvd noen av produktene fra serien i noen dager, og de virker utrolig bra, så om lommeboken tillater det bør du absolutt booke deg inn på en time på Thief Spa! Jeg skal hvertfall gjenta dette, i tillegg til å kjøpe meg et whitening serum som visstnok skal gjøre susen mot pigmentflekker!

Sign me up, sier jeg bare!!

Ha en ny nydelig uke, og husk alltid solfaktor!!:)

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg