PIZZAPARTY!!

På lørdag var jeg og mannen min invitert til min bloggkollega i Side2, Tine Monsen og mannen hennes, Thorleif(som forøvrig er verdens beste kiropraktor og har reddet meg mang en gang fra å nesten ikke klare stå oppreist!!)

I tillegg til oss var også Side2-blogger, Line kirkhus og blogg-venninne, Benedichte Bjerke og mannes hennes, Egor, invitert.

For å si det sånn tror jeg gutta endelig fikk utløp for sin felles frustrasjon over å være sammen med bloggere og bli spurt om å ta bilder hele tiden, hehe! Ingen av de synes akkurat det er det morsomste de gjør, og dét kan jeg i grunn forstå! Men de er greie som gidder å stille opp likevel da!!:)

Det ble en fantastisk morsom kveld med utrolig god mat, og Thorleifs oppskrift på hans hjemmelagde pizza kan du finne på Tines blogg her! Anbefales!

Jeg er dessverre langt fra Tines nivå på å ta bilder av veldig god kvalitet så har lånt bilder av henne istedenfor å bruke mine egne-så her kommer en liten kavalkade:

Delikat å pynte bordet med blå hortensiaer. Visste du forresten at Hortensianen liker best skygge og skal ha mye vann? Det er lurt å tenke på før man bestemmer seg for hvor man skal plante de.

Jeg gikk for et langt og florlett sommerskjørt fra Gestuz, belte fra Dylan Kain og en badedrakt brukt som topp fra Topshop!

Nå er jeg klar for en ny, men veldig hektisk uke!

I kveld skal jeg arrangere sommerfest for de fineste MagMaLou-jentene på Pinerolo, på onsdag har jeg fotoshoot med skjønne Marian Aas Hansen, på torsdag er det jentefest på plattingen om været tillater det, og på lørdag skal vi ha en lite navnefest for datteren min vi enda ikke har landet lokale på enda siden vi skulle egentlig ha det i hagen, men må gå for Plan B siden det er meldt regn. Så om noen har noen gode forslag til egnet sted for ca 20 pers, tar jeg gjerne i mot!!:)

Følg meg gjerne på Snapchat om du vil henge på denne uka og fremover! Du finner meg om du søker opp "magmaloumarthe".

Ha en strålende mandag!!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg