MAGISKE MARIA MENA SA JAAAA!!!

Det er så utrolig mange bra norske artister om dagen, men noen får man et ekstra nært forhold til-og Maria Mena er en av de for meg…Ikke nok med at hun er en utrolig vakker jente, men hun inspirerer så mange med sine ærlige og tildels tøffe tekster jeg tror mange kan kjenne seg igjen i, eller finne trøst og inspirasjon av.

Da jeg fødte min yngste datter i oktober ble jeg satt i gang klokken 11 på dagen, og frem til kl.18.30 skjedde det absolutt ingenting. Og i timesvis lyttet jeg kun til Maria Mena, Christel Alsos og Susanne Sundfør (#girlpowertunes)for å samle krefter til selve fødselen, inntil jeg over en boks Mr.Lee nudler satt nede i cafeteriaen og kjente at babyen faktisk kom. Altså, det var ikke snakk om rier eller noe sånn, hun bare KOM!

Magnus fikk slept meg inn i en heis mens babyen trykket på, og jeg trodde jeg skulle dø. Jeg rakk såvidt å komme inn døra på føderommet før lillegull var ute, og jeg har aldri kjent på et større fysisk rush noen gang. Jeg, verdens største pingle, som hyler for ett myggstikk, overlevde en styrtfødsel!!

UTEN smertestillende!!

Shit, for en lykkefølelse!

Og hvem vet, kanskje er det bare litt ekstra styrke fra musikk man trenger?? Ikke vet jeg, og mulig jeg hadde valgt epidural om jeg skulle føde igjen. Men det som er sikkert er at jeg hvertfall hadde hørt på de samme tre damene igjen, og hold dere fast: Maria har sagt ja til å synge i datteren min sin navnefest på lørdag, og jeg kunne ikke vært mere glad og takknemlig!!

Nå gjenstår bare å finne riktig lokale, siden Plan A med hagefest utgår sammen med værvarselet om regn til helgen!!

Ha en finfin tirsdag!

Klem//Marthe

Ps: på bildet har Maria på seg "Christine Dress" fra eget merke som du får kjøpt på magmalou.no:)

2 kommentarer
    1. Så hyggelig!
      Kan du skrive mer om navnfest kontra vanlig dåp? Laget dere deres egen “seremoni”, eller var dere vi et forbund?
      Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg