EN LITEN SMAKEBIT…

Denne uka har vært så hektisk med jobb, barn, bortreist mann, og planlegging til morgendagens navnefest for minstemann, at jeg har nesten ikke hatt tid til å titte innom bloggen!

Men tenkte jeg kunne legge ut en liten smakebit av morgendagens forberedelser…

Hele navnefesten holdt egentlig på å gå helt i fisk, siden vi hadde planlagt å ha den i hagen. Men dette kjedelige regnværet fikk satt en stopper for dét, og på tirsdag måtte vi bare bestemme oss for å gå for en plan B!

Så på to dager måtte alt omorganiseres, lokale bookes, mat bestilles og gjester informeres. Men når jeg trodde alt var i boks, kom jeg på IGÅR at jeg helt hadde glemt dåpskaken, og etter en desperat status på facebook, ble jeg heldigvis oppringt av selveste Mr.Per Sundnes, aka. Kakekongen, som forbarmet seg over meg!

Han kastet seg rundt og laget en nydelig blomsterkake inspirert av og i ånden til vår felles kjære venninne, Anbjørg, som nå er en av himmelens vakreste sjeler…

Så kaken fikk plutselig en mye større betydning enn å bare være en vanlig kake liksom, og jeg vet nesten ikke om jeg har hjerte til å spise den. Men Per har lovet at den er full av gode overraskelser inni, så det blir spennende å se hva som skjuler seg på innsiden!

Vil du følge med på morgendagens navnefestmoro, og kanskje få litt inspo om du selv skal holde dåp eller navnefest, er det bare å følge "magmaloumarthe" på snap!

Ønsker deg ellers en fantastisk fin helg!!

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg