OLIVIAS NAVNEFEST!

I går arrangerte vi navnefest for Olivia på Restaurant Ni & Tyve bak slottet, og det ble en utrolig koselig dag med nærmeste familie og faddere.

Det var en ganske så utrolig følelse å kunne ta på Olivia samme dåpskjole som storesøsteren brukte for 6 år siden. Vi har kjempet så utrolig hardt og lenge for begge barna våre, derfor kjentes det veldig riktig og viktig å feire begge våre to etterlengtede jenter sammen med venner og familie i går, selv om vi i utgangspunktet hadde navnefest for hun minste. I tillegg hadde jeg og Magnus 11års bryllupsdag, så det måtte jo feires litt ekstra også!

Maria Mena og gitaristen hennes, Tommy, kom også innom for å fremføre de nydelige låtene "Viktoria" og "I'm in love"! Og gråtebøtte som jeg er, trillet tårene gjennom begge låtene.

Dåpskaken ble et gøyalt innslag, da det viste seg at kakebakeren, Per Sundnes, hadde puttet masse morsomme overraskelser inni kaka. Søsteren min fikk for eksempel en hel Bounty-sjokolade i sin bit, hehe!!

Etter navnefesten dro jeg og mannen min på Rihanna-konsert med et vennepar, hvor vi var så heldige å få en VIP-lounge med masse god mat, champagne og fantastisk bra utsikt rett på scenen, så det ble mildt sagt en veldig topp dag jeg ikke kommer til å glemme med det første.

Under kan du se litt bilder fra gårsdagen.

Ønsker dere ellers en finfin ny uke, så sees vi kanskje her inne eller på snap? Du finner meg der om du søker opp "magmaloumarthe".

Klem//Marthe

Tante Tone & Onkel Terje

Den Chanel-inspirerte kjolen min kjøpte jeg på Zara.

Bordpynten kjøpte jeg på selskapsshop.no!

Faddere Odda & Sofie

Olivias dåpskjole er designet av TSH, men jeg har selv valgt ut stoffene.

Faddere Tina & Andreas

Momma, Moffa, Emma Lou og Olivia

Emma Louises antrekk fant jeg på H&M

Maria rørte alle med vakker sang og innlevelse! Bildet er fra snap, så beklager dårlig kvalitet!

Den fantastiske dåpskaken "Anbjørgs Badehette" har Per oppkallt og lagd i ånden til en felles venninne av oss, som nå er en av himmelens vakreste engler.

Venninne og Gu'mor, Tina! Øredobbene mine er fra H&M!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg