FANTASTISK FINE FLETTER!

Fletter har vært denne sommerens store hår-snakkis, og jeg fikk flettet noen skikkelig kule hjerte-braids forrige uke på et event som jeg håper jeg klarer å kopiere selv også!

Det er i utgangspunktet bare vanlige kinafletter, men det er viktig at de flettes veldig stramt for at de skal holde best mulig!

Men det viktigste trikset er å løsne litt på de etterpå, og dra de litt ut så de får en slags hjerteform. Du kan lage så mange fletter du vil, men min frisør brukte under 15 minutter på denne frisyren, så om du ikke har veldig god tid er det like greit å gå for kun 3 eller 4.

Om du avslutter med å spraye på en lett finish-spray holder frisyren enda lenger, og du unngår masse småhår som står rett opp!

Prøv selv, eller gå innom ECO.CULT på Frogner hvor jeg fikk lagd mine:)

Ha en fin tirsdag!

//Marthe

2 kommentarer
    1. Så stilig. Hadde det ikke vært for at jeg klippet meg kort for en måneds tid siden, skulle jeg laget sånne fletter jeg også. Kjempestilig var dem. Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg