WHERE-TO-GO MED RYGG-OG NAKKE VONDTER!

Hei, og god mandag, folkens!

I dag starter vi ferien med å kjøre ned til sommerstedet vårt på Narestø rett ved Arendal. Men først må jeg gi en big shout-out til en fyr som alltid kommer meg til unnsetning når ryggen og nakken er skikkelig kranglete, nemlig Thorleif Monsen på Røa Kiropraktorklinikk som jeg måtte få en akutt time til i dag før vi satte oss i bilen med retning Sørlandet!

Så om du trenger en trollmann for å hjelpe deg med låst rygg eller nakke i sommer( eller andre rygg/nakkeskader), er dette mannen du absolutt bør oppsøke! Han har hvertfall gjort mirakler for meg og mine låsninger, og jeg er blitt utrolig mye bedre på relativt kort tid!

Nå håper jeg selvfølgelig at dere alle slipper å oppsøke kiropraktor, men er uhellet først ute, vet du hvertfall hvor du skal gå!

Ønsker dere en fantastisk fin ferie, og sees her inne eller på snap om du vil følge meg der(magmaloumarthe)!

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg