SVARET ER EN “LYKKEBALL”!!

Nå har vi vært på hytta i fire dager allerede, som virkelig har flydd avgårde med veldig hyggelig besøk av fadderne til min yngste datter.

Ser ut som om vi har vært så heldige at vi akkurat har klart å "dodge" de skumleste og svarteste skyene som vi ser litt lenger inn i landet også. Derfor fikk vi endelig en deilig båttur på sjøen i solskinnet i formiddag, før mannen min måtte dra til Ålesund for å jobbe et par dager.

Han kommer hjem allerede sent i morgen kveld altså, men jeg har fått så tullete reiseangst på ANDRE sine vegne at jeg blir alltid helt urasjonelt urolig når han er ute og farter for tiden, spesielt med all terroren som har vært på de forskjellige flyplassene i det siste…

Nå tror jeg ikke Ålesund akkurat er det mest utsatte området i verden altså(!!), men jeg kjenner på at alt det fæle som skjer rundt omkring i verden for tiden er veldig overveldende og at man får mest lyst til å putte alle man kjenner og er glad i en stor ugjennomtrengelig lykkeball, hvor ingen kan såre de.

Hverken med ord, vold eller andre slemme handlinger!!

Men nå er det for sent for slike mørke tanker, og det er dags for å legge seg! Øynene står nemlig i kryss etter at minstemann bestemte seg for at 04.45 var en helt OK tid å stå opp i dag tidlig!!

Så derfor lukker jeg øynene og sier god natta, peeps!! /

/Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg