USTABILT VÆR, KAN FÅ FREM DINE FAVORITTKLÆR!!

Haha, OK, det var en passe cheezy overskrift, men man kan vel aldri stå over en god anledning for et herlig rim!??;)

Vi er faktisk hjemme i Oslo igjen, én uke før planlagt… Måtte dessverre avbryte ferien vår, siden disse rygg-og nakkegreiene mine ikke har tenkt å slå seg til ro med det første virker det som, og da er det best å være hjemme egentlig. Men dette kan jeg komme tilbake til senere, for har en plan for hvordan jeg skal bli helt bra igjen!!;)

Men egentlig er det ganske så deilig å være hjemme i et sommerrolig Oslo igjen, og få unna masse ryddeprosjekter man ikke får prioritert ellers i en hektisk hverdag!

Været kunne jo vært litt mere typ SOMMER, men det som er bra med regn og litt ustabilt vær, er at man endelig kan ta frem et ynglingsplagg som vanligvis må innfinne seg innerst i skapet disse sommermånedene: nemlig JEANSEN!!

Og jeg er HELT obsessed med mine nye medium highwaist jeans med både flare og frynsete kant nederst! Jeg er også fan av å mixe slike jeans med en stretchy ribbestrikk kjole, og for en CASUAL/COMFY look er det bare å få på seg noen Birkenstocks, så er man der!

Nå skal jeg til min faste frisør, Andrés på Spaghetti på Majorstua og fixe på et tørt sommerbleket hår, og det er bare å følge på Snapchat. Du finner meg som "magmaloumarthe"!

Fortsatt god torsdag:)

//Marthe

M

Dress//Gestuz

Jeans//Gestuz

Sandals//Gestuz

Accessoires//MariaBlack//Maanesten//GinaTricot

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg