SOMMERKJOLEN SOM BØR FORBLI I HØSTGARDEROBEN DIN!!

Hvor kjedelig er det ikke å pakke ned hele sommergarderoben med én gang høsten nærmer seg?!

Jeg er sikker på at du har flere plagg som faktisk kan vare til laaangt utover høsten, om du bare tenker litt anderledes på hvordan du bruker de.

Sånn som alle de superkomfortable flagrende, lange sommerkjolene som går igjen hvert år som denne småblomstrede kjolen jeg er blitt helt forelsket i! I London tidligere denne uka ble jeg faktisk stoppet opp på gaten flere ganger av folk som ville vite hvor den var fra eller bare ønsket å gi et kompliment.

Skulle forresten ønske at nordmenn også var like flinke til å gi hverandre komplimenter som for eksempel briter og amerikanerere er når de ser noe de liker eller synes er fint, for det er så utrolig hyggelig!!

Anyways, dette er hvertfall én av kjolene jeg kommer til å bruke masse videre denne høsten! For det er jo bare å bytte ut sandalene med sneakersene når målestokken kryper nedover og så heller finne frem noen fine boots når også joggeskoene er blitt for kalde. Skinnjakken skal få kjøre seg varm fremover som ytterplagg, inntil en varmere fuskepels for eksempel får overta oppgaven som "bodywarmer" når det blir enda kjøligere i lufta etterhvert.

Resten av sommergarderoben din du absolutt ikke får brukt videre, håper jeg du finner tid til å donere bort til hjelpeorganisasjoner som Røde Kors eller gi bort til flyktningemottak som både trenger og blir veldig takknemlige for alle bidrag!

Ønsker deg en finfin søndag!!

(Jeg for min del er faktisk sykt lykkelig i dag av å få sove til 06.45, da den yngste datteren min konsekvent har våknet da kl.05 de tre-fire siste månedene.

Håper dette også er en ny høsttrend!!;)

Følg meg gjerne på snap som"magmaloumarthe"!

//Marthe

Dress//byTIMO

Shades//VictoriaBeckham

Anbefaler å spise blåskjell på Cote Brasserie i Covent Garden!

Accessorise//Maanesten//MariaBlack//Triwa

Covent Garden is such a cosy area!

Mmmmmm for mussels…!!!

Bag//YSL

Sandals//BiancoByCarolineBergEriksen

Photocreds: Danielbratterud.blogg.no!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg