COMFLEISURE IS THE NEW ATHLEISURE!

Jeg slår et slag for min nye og selvkomponerte "comfleisure" trend!

(Googlet faktisk uttrykket uten å få opp noen referanser….

Jeey!

#Gammeljournaslistnørd!;)

-Anyways; Athleisure har sin store trendperiode nå med bl.a tracksuits sett på både Cara Delevigne og Margot Robbie, samt utallige visninger med sporty innslag og ikke minst styleicons som Gigi og Kendall som alltid løper rundt i (freshe og ikke minst custommade) joggingser, magetopper og hoodies.

Men hva skjer med å bare embrace den gode gamle collegegenser'n, med et comfy skjørt og noen (hvite;) sneakers, for en uanstrengt "jeg trenger faktisk ikke å dresse meg opp for å prøve å være supertrendy/sexy/fab bare for å gå ut døra-type look" liksom, fordi jeg skal jo bare henge med gode venner som virkelig egentlig ikke bryr seg om hva jeg har på meg??"

Jeg kjørte den i går.

Tror jeg kjører samme finta i dag.

//Marthe

Snap:magmaloumarthe

Sweater//Ganni

Skirt//ArnieSays

Sneakers//Superga

Cap//StjåletFraKompisDanielBratterud

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg