GÅ FOR ET MIDI-SKJØRT DENNE HØSTEN!

Endelig har høstens must-have plagg kommet i hus!! Og dette fantastiske skjørtet kan styles på utallige freshe måter, uansett setting og dresskode!

Enten veldig casualt med bare en enkel t-skjorte, en strikkegenser eller en oversized herreskjorte for eksempel. Gjerne stylet sammen med dine favorittsneakers.

Eller skal du på konsert, kan den være kul å matche med en løs magetopp og en bombejakke (som jeg faktisk vurderer å ha på meg selv, siden jeg skal på en lansering/mini-konsert med Kygo i morgen!!)

Gjenstår bare å se om jeg tør å vise frem en aldri så liten glippe av en mage som både har strukket seg litt etter to barnefødsler, og i tillegg ser ut som et eneste verdenskart etter å ha fjernet en ganske så stor føflekk til for halvannen måned siden, hehe!

Til en setting som krever en mere elegant styling, som typ dåp eller en bursdag for eksempel, er skjørtet nydelig å kombinere med en voluminøs skjortebluse, gjerne med "bell-sleeves" eller volangdetaljer.

Til party er høye hæler et must, mens toppen avhenger litt av hvilken type fest det er! Men selv hadde jeg nok sikkert "safet" med en hvit singlet og skinnjakke, som er et antrekk jeg alltid føler meg vel i, uansett hvilken setting det er.

Hvordan ville du selv ha stylet det??

Klem, Marthe

Og gjerne følg med på konserten med Kygo i morgen. Bare følg meg på snap under "magmaloumarthe", så sees vi!!:)

//Marthe

Tee & Skirt//Ganni

Sneakers//AdidasByStanSmith

PS:

Beklager om du finner hundrevis av skrivefeil og ville setningsoppbygninger her inne for tiden! Er greit tåkete i hodet om dagen av å styre med blant annet masse detaljer til visningen vår på førstkommende tirsdag, blandet med et ellers hektisk småbarnsliv!!

Så dere får bare unnskylde meg alle mulige grammatiske feil som måtte dukke opp fremover i noen uker til, så håper jeg språket kanskje blir noe bedre igjen når livet normaliserer seg snart, nå som mammapermisjonem nærmer seg slutten og barnehagestart bare er noen uker unna…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg