KYGOSTYLE!

Onsdagen ble en fantastisk dag med nydelig vær, venninnedate og Kygo Life-lansering på taket av Steen og Strøm!

I tillegg oppdaget vi en skjult liten perle av en restaurant rett rundt hjørnet av Grims Grenka, som heter Engebrets Café! Uteserveringen føltes som et lite stykke Paris med hvite stoler, deilig mat og en nydelig fontene rett ved siden av, som satte rammene for en skikkelig koselig stemning.

Et lite glass champagne i solsteiken var heller ikke helt feil!

Jeg hadde på meg en lang, flagrende grønn kjole for anledningen, og jeg elsker det printet med de rosa og blå blomstene så høyt, at jeg måtte ha den i en kort versjon også, som du kan se om du går inn på snapchatten min(magmaloumarthe) eller på instastories:)

Etterhvert dro vi på lanseringen av Kygos nye kleslinje "Kygo Life", som var en veldig chill og kommersiell street-wear kolleksjon, og selvfølgelig har han også designet Kygo-capser, som jeg i hvertfall kommer til å kjøpe meg, capsoman som jeg er, hehe!

Nå er min egen lansering av byMAGMALOU sin neste sommerkolleksjon bare 5 dager unna, og jeg er sjukt spent på om dere kommer til å like den!

Gleder meg uansett til å vise dere, så bare følg med fremover!

Ha en finfin helg!!

//Marthe

Follow @marte_krogh on instagram!

My outfit:

Dress/Ganni

Clutch//VintageDianeVonFurstenberg

Boots//Fretex

6 kommentarer
    1. Vakre, vakre du! Som alltid ser jo du smashing ut :-*
      Du har jo skrevet hva du har på deg, men vet du hvor kjolen til venninnen din kommer fra? Din kolleksjon kanskje? Har lett etter en enkel kjole med slikt skjørt.
      Om ikke den går an å finne, kanskje du vet om en uansett?
      #OmJegKunneHattEnStylistSkulleDetHaVærtDeg!
      Ha en super helg!
      Mvh,
      J

    2. Jenny: Så koselig sagt!! Kjolen til Marte er fra Valentino, og enig i at den er supersmashing!!:) byMAGMALOU sin høstkolleksjon kommer snart, med flere kjoler i den lengden, så bare følg med på instagrammen!!:) Klem, Marthe

    3. Heia:)
      Hva har du under kjolen, er det bukse eller tights? 🙂
      Var innom butikken din ila Oslo-tur i forrige uke, den var bare super altså!!!

    4. Stine: Takk for det, så hyggelig du likte den!!:) Vettu, ser at det ser ut som jeg har noe under kjolen, men må være skygge eller no, for gikk med bare bein under faktisk…Veldig rart! Men uansett kult å style den med jeans under også!! Klem, Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg