DANSEDILLA!!

Jeg elsker danseprogrammer, og sa ikke nei da Benedichte og Egor (dommer i Skal Vi Danse), ba oss med på lørdagens premiere!

Fun fact er at jeg og mannen min faktisk har gått på dansekurs hos Egor og Nadya (som er en venninne av meg) for noen år siden.

Ingen av oss hadde akkurat stjernekvaliteter på dansegulvet, hehe!

Men sabla gøy det var det!!

Og en veldig koselig par-syssel i en hektisk hverdag med barn og jobb!

Jeg hadde ikke hatt tid til å finne en outfit på forhånd, så tok bare en gammel jumpsuit jeg ikke husker hvor er fra engang ut fra klesskapet, og slengte en ny favorittjakke fra Zara over!

Jeg går nesten aldri med håret ned, men inspirert av Khloé Kardash sin half-tail, gikk jeg for å ta bort lugg og sidehår, men beholdt resten nede.

Det ble en topp kveld! Og håper alle er med å stemme frem Camilla Pihl hver lørdag fremover!

Hun får hvertfall min stemme!

Tror forresten Alex Rosén kommer til å få noen extra fra meg også;)

Ha en fantastisk ny og fin uke!

//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg