FIFTY SHADES OF GREENS AND GREY!

Grått og grønt sammen er en av mine favoritt fargekomboer, og føles helt perfekt på solrike høstdager. I tillegg gir grønt meg en sterk følelse av ro…

Og litt ekstra ro har jeg trengt etter en veldig hektisk periode!

Jeg merker det har tatt på litt å drive to firma i tillegg til å skulle være i mammapermisjon, så på én måte blir det veldig mye enklere når minstemann starter i barnehage neste måned! Heldigvis får vi masse uvurderlig hjelp av "Momma og Moffa"!!

Men på den andre siden gruer jeg meg skikkelig!

Det er mest sannsynligvis siste gang vi vil ha en liten baby i familien, og jeg får nesten panikk av at tiden flyr så fort avgårde!

Mammahjertet er nesten keen på at jentene mine aldri skal bli større, og jeg orker ikke engang begynne å tenke på alt de skal måtte bli nødt til å forholde seg til ettersom de blir eldre.

Gutter, jentedrama og press.

Utvikling av selvfølelse, sårbarhet og helt sikkert noe sinne og frustrasjon også!

Fra å gi verdens beste koser og eldstemann som sier hun elsker oss "hundre" ganger om dagen, kommer de til å bli flaue av oss! Ikke ha lyst til å henge med oss, og heller ha lyst til å grave seg ned enn å bli sett i all offentlighet med oss, hehe!

Derfor lurer jeg på om jeg kan bare trykke på en liten pause-knapp.

La tiden stå stille litt??

Enig??

Klem//Marthe

Coat//Ganni

Sweatpants//ArnieSays

Sneakers//Asvalt

8 kommentarer
    1. Kjenner på det samme som deg. Minstemann til oss går siste året i barnehagen og om ett år har ikke vi barn i barnehagen mere. Stor jenta vår begynner på siste året på barneskolen neste høst! Hvor blir tiden av?! Heldigvis bare barna som blir gamlere! Klem

    2. Sier meg så enig i det du sier 🙂 har selv en jente på 5, og gutt på 2! 💕 jeg lurte også på hvor tskjorten din var fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg