KATTA ER UTE AV SEKKEN!

Min hang-up på jumpsuits har nå fått skikkelig konkurranse av min nye trenings-outfit; en catsuit fra Casall!

Nå egner den seg kanskje best i utgangspunktet til trening, men i går brukte jeg den også som et komfortabelt søndagsantrekk sammen med en collegejakke, en bomber og boots.

Vi dro ut og spiste på Nighthawk på Løkka, men vil ikke anbefale noen å stå 20 min i kø, for så å vente nesten i en time på en burger som var så hard og gjennomKOKT at jeg ikke klarte skjære kniven igjennom en gang! Chipsen hadde nesten en grålig farge, og pannekakene til datteren min smakte posemat!

Blir en stund til det frister å prøve å gå dit på nytt igjen for å si det sånn!!

Men imorgen skal jeg til Paris på stoffmesse noen dager, og da regner jeg med det blir litt mere schwung over Le Food, hehe!

Heng gjerne på i Paris! Bare følg "magmaloumarthe" på snap og insta!

//Marthe

Catsuit//Casall

Collegesweater//H&M

Trainers//Reebok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg