BRYNSLØFT SOM ENDRER ANSIKTET!

Jeg har som mange andre som vokste opp på 80-tallet, øyebryn som var preget av at man overplukket bryna til altfor tynne og uflatterende streker eller buer i ansiktet som gjorde at man alltid så enten sint eller konstant overrasket ut!

Problemet var at etterhvert begynte hårene å slutte å gro tilbake, og når man skjønte at en mer frodig brynsbusk var å foretrekke, var det allerede for sent for mange! Hårsekkene var som døde å regne, ingenting vokste tilbake, og mange (inkludert meg selv) ble avhengig av å bruke lang tid på badet for å forme brynene til å se nogenlunde normale ut!

Men kanskje er det ikke for sent likevel??

Jeg har brukt forskjellige hårvekstserum på brynene mine opp igjennom årene, og det har absolutt virket, for bryna mine har sakte men sikkert kommer tilbake, og favorittproduktet mitt har vært Castor Oil!

Selv om jeg har jobber som make-up artist i 13 år, synes jeg faktisk det er vanskelig å forme fine bryn på meg selv kun med pinsett, så hver 4-5 uke går jeg og får en "brynsløft" på Browrehab her i Oslo (De har også en avdeling i Bergen). Der former, napper og vokser de bryna til perfeksjon, og jeg er alltid like fornøyd etter jeg har vært der!

Så selv om du tror du aldri kan få tilbake flotte og mere fyldige bryn igjen, så er ikke toget nødvendigvis altså gått!!:)

Ønsker deg en fin søndag! Min blir nok litt "hårete", da jeg og familien skal på Tusenfryd i dag, og jeg er livredd karuseller så her skal nok mor få brynt(!!) seg på en litt annen måte, hehe!

Ps: Jeg er så heldig å få behandlingene mine sponset hos Browrehab.

KnitSweater//Lindex

Earrings//H&M

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg