FLARE UP WITH A BOYFRIENDSHIRT!

Det diggeste plagget jeg vet om er mannen min sine "crispy white shirts"! Jeg absolutt elsker å lulle meg inn i hans altfor store skjorter og snuse inn det jeg innbiller meg er han, men som sikkert egentlig bare er vaskemiddel eller rens siden de alltid er nyvasket, hehe!

For den ultimate laidbacke følelsen, hopper jeg inn i et par vide og komfortable jeans, noen hvite sneakers og favorittbrillene med store 70's glass!

Men herreskjorta fungerer også fint til høye hæler og et skjørt for eksempel, om du vil dresse opp litt!

//Marthe

Shirt//MensWear

Jeans//Gestuz

Shoesies//Superga

Shades//Gucci

Photocred:Maria Mena//mariamenaofficial

3 kommentarer
    1. Hei Marthe. Må bare si at du har en råkul stil!lurer på om det er noen mulighet til å stille seg i kø hvis du en gang kommer til å selge den lange sorte kjolen med mønster fra by timo? Har ikke noe å si om det blir i år eller til neste, har så lyst på den!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg