SHOUT-OUT FROM SCOTLAND!

Vært litt stille her inne siste dagene, da det har vært litt hektisk med både det ene og det andre. I tillegg er vi så heldige å ha blitt invitert til Skottland denne helgen, så jeg og mannen min nyter en kjærestehelg på et nydelig sted som gir litt Downtown Abbey-feelings.

Stedet er privat, så kan ikke legge ut så mye bilder dessverre, men jeg kan uansett si at Skottland leverer min barndomsdrøm .

Har alltid hatt lyst til å dra hit, se naturen, "the hills", så frodig og så grønt! I tillegg er språket så utrolig sjarmerende, selv om jeg bare forstår halvparten;)

Men jeg må nesten fortelle om gårsdagens "activity".

Faren min har alltid vært en ivrig skytter, men jeg har aldri tenkt at det var noe for meg. Jeg er en skikkelig "jente-jente" som elsker mote, make-up og komfort. Jeg er livredd fart, høyde og altfor mye spenning av denne type sort! (Les på grensen av pinglete!!;)

Jeg har omtrent aldri holdt et våpen, med unntak av luftgevær på den årlige basarkonkurransen på sommerstedet vårt, hehe! Og jeg har i hvertfall aldri vært på leirdue skyting før!!

Men i går var vi på Skottlands største leirduepark og fikk skyte 50 skudd hver, og fyyy søren så gøy det var! Selv om jeg ikke har skutt noe særlig før, fikk jeg helt adrenalinrush hver gang jeg traff!

Jeg prøvde å finne min indre Angelina Jolie i Mr.& Mrs. Smith (RIP Brangelina!), og det ga en skikkelig overraskende mestringsfølelse av å sikte, fyre av og se den leirskiva eksplodere i tusen biter! Så dette kommer jeg garantert til å prøve igjen!

I dag er mannen min med på en tradisjonal jaktrunde, men dyreelsker som jeg er, er jeg ikke i nærheten av å kunne klare å joine den delen, så nå sitter jeg heller på et koselig frokostrom, drikker te og ser ut på den vakre utsikten gjennom vinduet, og kjenner på en skotsk ro som er skikkelig deilig og nyter lørdagen!

Ønsker dere en fantastisk fin lørdag også, og vil du se noen snaps fra gårsdagen "claypigeonshooting", rekker du kanskje å få med deg noen før de forsvinner i løpet av dagen:) (Snapnavn:magmaloumarthe)

//M

Outfit:

All from Arnie Says

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg