GRØNT ER FREMDELES SKJØNT!

Jeg eeeeelsker grønt!! Og har blitt helt avhengig av å trene yoga for å få strukket og tøyd på denne slantre (er det et ord??!!;) kroppen som lager mye bøll med endel dusteproblemer med rygg og nakke!

Derfor ble jeg kjempehappy da jeg fikk denne grønne yogatightsen tilsendt fra Casall, som er fra deres nye høstkolleksjon! Gikk all in med en grønn skinnjakke og caps i tillegg i dag! Ja, til og med flasken endte opp i samme farge-og fra samme merke!

Mange tror kanskje yogatrening på de store treningskjedene ikke er like bra som å gå på rene yoga-studioer, men jeg er kjempefornøyd med timene hver lørdag og søndag med Svetlana på Sats Storo! I tillegg er det veldig greit å ha med barna, som storkoser seg på mini-Sats i mellomtiden!

Ønsker dere en finfin lørdag videre, og på snap/instastories kan du etterhvert se hva jeg endte opp med av shopping av vintertøy til både hun minste som starter i barnehagen neste uke, og til hun største som har startet i 2.klasse!

(Du finner meg om du søker opp "magmaloumarthe" på begge steder:)

//Marthe

Cap//H&M

Leatherjacket//Meotine

Bomber//GinaTricot

Top//Casall

Tights//Casall

Trainers//AdidasBoost

Shades//MiuMiu

Bottle//Casall

3 kommentarer
    1. Hei Marthe😊la igjen en kommentar på bloggen din ang en lang by timo kjole og så ble vi enig om at jeg skulle sende mail. Har gjort det men er usikker på om du har fått den/ glemt det og jeg vil så gjerne kjøpe den når du skal selge den🙏

    2. Hege: Hei Hege! Det stemmer! Beklager at jeg ikke har svart, vært litt hektisk! Hvor mye ville du event.gitt for den? Kostet 1999kr ny, brukt én gang, og har faktisk taggen på enda, hehe!! //Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg