EN NY EPOKE!

I dag var det min yngste datters første dag i barnehagen, og en ny hverdag vil møte oss begge nå fremover! Jeg merker det er skikkelig rart, og nå som jeg sitter alene i stuen etter å ha ryddet i uteklærne til begge barna og sitter og jobber litt, kjennes stillheten i rommet helt merkelig!

Selv om vi har vært heldige og hatt masse hjelp på dagtid av mormor og morfar, har jeg alltid da vært på møter eller hvertfall ute av huset, men nå skal jeg altså begynne å jobbe endel hjemmefra igjen-uten min smørblide liten frøken right next to me!

Aaah, det blir litt kjipt, men heldigvis må jeg bare tenke på at jeg kan fokusere mere på jobben igjen!

Dessuten blir det en myk start. På grunn av denne vrange ryggen og nakken min blant annet, skal jeg starte rolig med 30% jobb og drive massiv opptrening en periode fremover.

I tillegg har jeg litt å ta tak i i forhold til den psykiske påkjenningen jeg har hatt de siste årene med både helseissues og tapet av flere svangerskap som tydeligvis har påvirket meg mer enn jeg har villet innrømme ovenfor meg selv.

Jeg har lovet meg selv å være åpen om vanskelige ting også når man står i det, ikke bare etterpå når alt forhåpentligvis bare er et minne av noe som var…Og selv om jeg har det kjempebra på så veldig mange måter, er det noen sår som trenger å leges…

Derfor har jeg det siste halvåret også gått i terapi hos en veldig flink dame som hjelper meg med å sette ord på ting og bearbeide alt som har skjedd av både positive og negative ting.

Å starte med terapi var en litt skummel tanke i utgangspunktet, men jeg er sååå glad for at jeg hoppet i det, og åpnet meg for en prosess som både er litt trist og vond, men mest av alt godt…

Skal aldri kimse av å snakke igjennom vondter man har gått igjennom, og forhåpentligvis få med seg nye perspektiver på veien.

Det har i hvertfall hjulpet meg, og anbefaler alle som føler de trenger noen å snakke med om å ta kontakt med en terapeut eller psykolog, som er der for deg uansett hva du har å si og kan hjelpe deg å finne ut av ting du går rundt og grubler på.

Ønsker dere alle en ny og fin uke!

//Marthe

Outfit Baby Olivia//KappAhl

Follow on snapchat//instastories: "magmaloumarthe"

CAP//Varsity

Coat//Ganni

Sweater//Gestuz

Tights//Casall

Kicks//Asvlt

Stroller//Stokke

N

2 kommentarer
    1. DU er nydelig!
      Jeg følger deg på Snap og leser bloggen din, og du er bare helt nydelig!
      At du deler slike personlige ting og “ufarliggjør” dem på et vis, er garantert verdifullt for mange.
      I tillegg er du en dyktig businesskvinne, en fantastisk mor og en SuperWoman som kvinner kan se opp til og menn kan drømme om 😉
      Keep kickin’ ass!
      Klem fra J

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg