STØTT TEKSTILAKSJONEN 2016!!

Her går det i ett om dagen med skole og innkjøring i barnehage, jobb med hundre prosjekter og mini-oppussingsprosjekter både hjemme og på jobb!

Derfor får jeg ikke oppdatert daglig hele tiden, men måtte få inn denne oppfordringen om å støtte Tekstilaksjonen 2016.

Jeg har dessverre ikke så mye å donere selv denne gangen, for leverte nylig det meste av for små babyklær etter Olivia til verdens tøffeste jente, Elisa Røtterud. For et par uker siden pakket nemlig denne dama koffertene sine til randen med hele 50 kg barneklær, og satte seg på et fly til Nepal for å hjelpe små barn i liten trengende landsby til å holde varmen i vinter.

(K.A.R.M.A.B.L.E.S.S.I.N.G!)

Alle pent brukte voksenklær i heimen ellers selger jeg alltid som second hand eller donerer til Fretex eller Fattighuset.

Men jeg synes det er viktig å bidra med gjenbruk og resirkulering i et konsumeringsfiksert samfunn, der vi ofte ender opp med å ha veldig mye mer enn vi egentlig trenger!

Så håper virkelig alle som kan, og har mulighet, støtter opp om denne aksjonen!

Nå eeeellsker jeg klær og shopping selv altså (obviously;), men jeg er veldig bevisst på å ikke kaste noe som kan komme til nytte for enten andre mennesker eller miljøet.

I tillegg vil jeg lære jentene mine også å være bevisste rundt bruk og kast, og ikke minst oppleve gleden det er å gi bort ting til mennesker som trenger det mere enn en trenger det selv!

Så sjekk ut infoen under da vel!

Mange "storkanoner" innen klesbransjen som har slått seg sammen her, som faktisk er ganske stort i seg selv det også!

Ha en finfin dag videre, da, skjønnisser!!

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg