BURBERRY BUNCH!

På torsdag var vi på et Burberry Event, hostet av venninne og superfashionsta, Celine Aagaard! Og fy søren så mye fint de har i butikken i Nedre Kongens gate nå!

Prismessig er det jo dyrt, men faktisk noe mindre enn jeg alltid har sett for meg!

En annen venninne av meg kjøpte en superfet grønn vinterjakke, og jeg så for meg at prisene ville ligge rundt 20 000 kr! Denne lå faktisk ute til 13, som jo er masse masse penger, men likevel mindre enn jeg så for meg for et merke som Burberry!!

Nå ble det ikke akkurat noen jakke på meg fordi, men kjøpte noen mindre gaver til jul som vi fikk inngravert monogrammer på.

Nå er det lørdag, og jeg har vært oppe i mange timer allerede med barna. Gleder meg til yogatime på Sats kl.10, før resten av dagen går med på husprosjekter da jeg holder på med mindre oppussingsprosjekter jeg kommer til å skrive mer om her inne etterhvert.

Og i kveld kommer et vennepar på middag og pokernight!

All In!! Hehe!!

Ønsker dere en nyyyydelig lørdag!

Sees vi på snap/insta??(magmaloumarthe)

Moi, Marte Krogh, Tomas Sæther og Celine Aagaard!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg