NEW CHAIR & NEW WEAR!

Jeg har ønsket meg en ny stol i stua, og jammen meg fant jeg den under Oslo Fashion Art Festival på Aker Brygge!

Gutta bak konseptbutikken F5 i sentrum (@f5_agency) har lagd denne designperlen, og jeg ble så forelsket at jeg visste med én gang at jeg bare måtte ha den!!

Den er lagd av supermykt kalveskinn og har stramme linjer og åpne flater-altså helt perfekt!

Bildet er fra gårsdagens dinnerparty med et vennepar, hvor jeg i tillegg bærer norsk design. Faktisk er det min egen design: "Linda Lace Jumpsuit" ", som er fra fjorårets julekolleksjon.

Siden den er fra en tidligere sesong er den lagt ut til en super niceprice i nettbutikken, så her er det bare å slå til gitt, hehe!

Ønsker dere en superfin ny uke!

//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg