IT’S GETTING HOT IN HERE!

Jeg har alltid irritert meg på de gode, men gamle panelovnene som kan ødelegge en hel vegg estetisk sett!

Og for noen uker siden hørte jeg noen rykter om at et relativt nytt norskt varemerke har utviklet nye ovner, i tråd med hvordan resten av interiørtrendene har utviklet seg de siste 10-20 årene.

Og i dag var jeg så heldig å bli invitert på en lunch i regi av "Mill", som merket heter, der vi fikk presentert de ulike panelovnene i enten glass eller stål.

Eventet ble hostet av venninne, Celine Aagaard. Og jeg berømmer henne for å ha klart å holde det hemmelig, siden hun visste jeg akkurat hadde hørt om de og ønsket meg en, hehe!

Anyways, det er ikke bare fet design som er det nye med disse ovnene, men de kan også etterhvert styres av wifi, så du kan styre de fra en app fra hvor som helst og skru varmen opp og ned alt ettersom!

Genialt!

For en frysepinn som meg er jeg evig takknemlig for at jeg nå kan komme hjem til et varmt hus, selv om jeg har vært borte noen dager, eller kan sitte i bilen og skru opp varmen på veg hjem fra jobb hvis det er en ekstra kald dag! Det nesten irriterer meg at ingen har tenkt på dette før, haha!

Har ikke rukket å montere den selv enda, men på det øverste bildet ser du en av de mobile ovnene som er veldig mye kulere enn den jeg har hjemme, og blender seg godt inn med interiøret.

Legger ved et par inspobilder fra det lekre hjemmet til Celine også!

Ønsker deg en nydelig (og forhåpentlig varm) høst!

Klem//Marthe

Vi var så heldige å få med oss en ovn hver i glass, og gleder meg til å bytte ut den gamle ekle kladasken jeg har hjemme fra før!

Bildet er fra snap, hvor navnet mitt er som her:"magmaloumarthe"!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg