TIL MARTHE FRA MARTHE, BOBLER OG BURSDAG!

Jeg har ønsket meg dette Gucci-beltet i en liten evighet, og i går tapte fornuften og det ble endelig mitt! Juhuuu!!

Sort og gull er min favoritt fargekombo, så med min nye egendesignede jumpsuit og fuskepels fra byTIMO følte jeg meg skikkelig festfin og klar for bursdagsfeiring for den råeste trønderjenta i by'n, Vibeke Klemetsen, i går!

Vi startet med et skikkelig boble og make-up vors hos vår venninne, Marte Krogh, som forresten har Norges lekreste marmorbad! Så møtte vi flere venner av Vibeke på Sawan og spiste nydelig mat, etterfulgt av masse deilige drinker på F6 og noen litt for mange (og totalt unødvendige;) vinglass på Angst til slutt!

Men FOR en topp kveld!!

Må også få si hvor stolt jeg er av vakre Vibeke som er blitt det nye ansiktet for Vita Exclusive!

Soooo Soooo Prittey!

Ha en fortsatt god helg da folkens!!

//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg