TEMPERATURSKIFTE!

Siden det er blitt skikkelig beinkaldt og vinter ute, dro jeg til med en blomstrete kjole på gårsdagens bursdagsfeiring av mannen min. Jeg trenger virkelig noe som kan minne meg om sol og sommer nå som minusgradene kryper iskaldt oppover ørene mine!

Og apropos temperatur!

Det gikk iskaldt nedover ryggen min i dag tidlig, da jeg innså at vi alle har våknet opp til en verden som tydeligvis er blitt totalt snudd opp ned på hodet!

Når ble det OK at verdens mektigste land kan velge en rasistisk, mannsjåvinistisk og bøllete realitystjerne til president?

Glad mine døtre ikke skal vokse opp i et land med ledere som han!

America-Shame On You!

Glad jeg har en mann i livet mitt som virkelig er et kjempegodt forbilde for døtrene mine!

Amerika bør låse sine inne fremover, om det er en mann som Trump de ønsker ha ved roret!

SICK!

#michelleforpresident

//Marthe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg