ALL BLACK!

Sort har aldri vært en "sørgefarge" for min del, så jeg bruker ofte sorte plagg i alle mulige slags anledninger! Som f.eks. dagens "Farsdag"!

Jeg elsker dette volumiøse skjørtet fra Ganni, min flere år gammel skinnjakkefavoritt fra Gestuz og mitt nye belte fra Gucci, som jeg har hatt på ønskelisten i laaang, lang tid!

I tillegg elsker jeg måten Dolce & Gabbana alltid "over-accessoirer" deres kampanjer og runway-shows, så jeg prøvde meg på en look litt inspirert av de, med en oversized hårbøyle med resten av håret oppsatt i en helt enkel knute.

En veldig enkel måte å tilføre det lille ekstra på en outfit!

Klem//Marthe

Headpiece//Ganni

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg