STILLE FØR…TROPISKE TILSTANDER!!

Det nærmer seg desember og full julestemning, men før den tid stikker jeg til et varmere sted for å varme opp kroppen min litt! På onsdag reiser hele familien til Hawaii, og jeg gleder meg sjukt mye!

Hvertfall til å komme frem!

Ikke fullt like mye til selve flyturen, med en aktiv ett-åring og masse vondter i rygg og nakke!

Det er derfor det har vært litt stille her inne siste dagene! Fordi jeg skjønner at 24 timer på et fly kommer til å bli et mareritt om jeg får masse låsninger! Så de siste dagene har det vært full fokus på å trene masse styrke og yoga, fått dypmassasje og vært hos kiropraktor.

Så detta må vel gå bra?

Satser på det!

Men håper også på å få blogget litt fra ferien! Gleder meg til å vise dere "mitt Hawaii", der jeg og mannen min bodde back in the days i 2003/2004…

Så heng med!

Flyet går kl.10:00!

Aloha, Hawaii!!

//Marthe

Bildet over er tatt i sommer i Sandefjord altså, men merker at jeg gleder meg til å kunne kaste parkasen og slenge på meg en bikini istedenfor!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg