MIN NYE “LBD”!

Vanligvis tenker man på "den lille sorte" (The Little Black Dress) når man tenker på dette uttrykket. Men jeg har lenge lett etter en sort LANG kjole (LONG Black Dress), som jeg kan dresse opp og ned.

Siden jeg ikke fant "The Perfect One", var det like greit å designe en selv, hehe!

Resultatet ble en sort blondekjole med skrå skulder, som man like gjerne kan bruke til høye hæler eller flats! Selv valgte jeg å style den med sandaler til gårsdagens bursdagsfeiring av en venninne her på Hawaii.

Kjolen kommer i butikk i mars (da også i blått)!

I mellomtiden kan du shoppe byMAGMALOU både på vår egen NETTBUTIKK eller hos Miinto.no!

Fortsatt gooood søndag!

//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg