BRUN UTEN SOL!

Dere som følger meg fast vet at jeg sliter med pigmentforandringer i huden når jeg soler meg, så løsningen for meg når jeg ønsker meg litt mere glød er rett og slett å jukse!!!

Enten bruker jeg SunSpa sin Tan-In-A-Can spray som gir en kjempefin farge uten lukt, eller så går jeg innom Spraytanhuset på Majorstua og får en skikkelig fin og gylden farge som varer litt lengre!

Ha en solrik novembermandag videre, og husk å smør deg med faktor hele året for å unngå solskader!

//Marthe

Skjørtet er fra byMAGMALOU sin sommerkolleksjon//2017 og er i butikk fra mars!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg